Trabzonspor’dan Pendikspor’a transfer olan Onuralp Çakıroğlu bordo mavili takıma veda etti.
Onuralp Çakıroğlu, “Kapısından çocuk yaşta girdiğim, her yaş kategorisinde formasını gururla taşıdığım ve A takımına kadar yükselerek hayallerimi gerçekleştirdiğim şanlı Trabzonspor’uma veda zamanı” diyerek açıklamalarında şu ifadeleri kullandı: Burada sadece futbolu değil; Trabzonsporlu duruşunu, aidiyeti ve pes etmemeyi öğrendim. Üzerimde emeği olan tüm hocalarıma, kulüp personelimize, yönetimimize, her anımda yanımda olan takım arkadaşlarıma ve büyük Trabzonspor taraftarına sonsuz teşekkür ederim. Formayı üzerimden çıkarsam da, içimdeki Trabzonspor sevgisi ve bordo-mavi ruh her zaman benimle yaşayacak. Hakkınızı helal edin, hoşça kalın!