Tonya Belediye Başkanı Osman Beşel, ilçede ikinci çevre yolu yapım çalışmalarının başladığını duyurdu.
Tonya için önemli bir yatırım olarak değerlendirilen proje kapsamında, Kaleönü Mahallesi’nde yeni Jandarma Komutanlığı binasının yanından geçecek güzergahta ilk kazma vuruldu.
Başkan Beşel, çalışmalara ilişkin yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
“Verdiğimiz söz doğrultusunda, ilçemiz merkezinden ağır tonajlı araçların geçişini engellemek ve trafik yoğunluğunu azaltmak amacıyla ikinci çevre yolumuzun yapım çalışmalarına başladık.
Tonya için önemli bir yatırım olan bu proje kapsamında, Kaleönü Mahallesi’nde, yeni Jandarma Komutanlığı binasının yanından geçecek güzergahta yeni yolumuzun ilk kazmasını vurduk.
İlçemize hayırlı ve uğurlu olsun.”






