Hekimoğlu Döküm Spor Tesislerinde, Başkan Yardımcısı Doğan Şengün’ün katılımı ile yapılan törende, sol bek oyuncusu Ahmet Eren 3 yıllık sözleşmeye imza attı.

Ahmet’in kalitesini bildiklerini ifade eden Başkan Yardımcısı Doğan Şengün, “Kadromuza önemli bir futbolcuyu katıyoruz. Kendisinden beklentimiz yüksek. Bu sezon hedeflerimiz doğrultusunda kadromuzu güçlendiriyoruz” dedi.

Ahmet Eren ise, “Trabzonluyum. Trabzon’da futbol oynayacağım için çok mutluyum. KCT 1461 Trabzon FK ailesine katıldım. Takımımın başarısı için sahada elimden gelen gayreti göstereceğim. Transferimde emeği geçen herkese teşekkür ederim” ifadelerini kullandı.

Whatsapp Image 2026 06 22 At 18.39.08 (1)Whatsapp Image 2026 06 22 At 18.39.08