Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı kapsamında Trabzon Meydan Parkı’nda aşure dağıtımı gerçekleştirdi.

Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği programda, Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç’in katılımıyla aşure ikramında bulunuldu.

Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma duygularını güçlendirdiğine dikkat çekilen programda, vatandaşlarla bir araya gelen Başkan Genç, hemşehrileriyle sohbet etti.