ÇAYKUR tarafında tüm işlemlerin ve kabullerin yapıldığını 50 ile 100 kişinin istihdam ediyeceği fabrikanın yeri ile ilgili ise gerekli kamulaştırma çalışmalarının başladığını ifade etmişti. Edindiğimiz bilgilere göre top büyükşehir belediyesinde...

Konuyu Başkan Ahmet Metin Genç de yakınen takip ettiriyor fakat süreç neden bu kadar yavaş ilerliyor bu bir soru işareti. 2025 yılı mayıs ayında Başkan Genç "Merkezde bir çay fabrikası istedik. Yer konusunda çalışmayı tamamladığımızda Ortahisar’ımızda bir fabrikamız daha olacak. Üreticimiz için çok hayırlı bir işe vesile olmuş olacağız” sözünü de vermişti.

Büyükşehirde yoğun bir iş yükü var. Bu yük bir kaç yöneticilerin üzerine yığıldığında demek ki ister istemez aksamalar yaşanıyor. Her ne kadar ilerliyor gibi görünse de aslında süreçler tıkanıyor.
Çay fabrikası arazisi işi de belli ki böyle bir tıkanma sürecine girmiş. Başkan Genç bu konuda sürece müdahil olup kısa sürede şehrimize bu fabrika kazandırılması bekleniyor.