Trabzonspor, Süper Lig'in 30. haftasında Alanyaspor ile deplasmanda 1-1 berabere kalarak şampiyonluk yarışında önemli bir darbe aldı.
Maçın ardından konuşan Trabzonspor’da Lovik, “1 puan asla bizi mutlu etmedi. Oynadığımız her maçta 3 puan için çıkıyoruz. Bugün de öyle oldu ama 3. Bölgede e savunmada yaptığımız hatalar ve bulduğumuz fırsatları değerlendiremediğimiz için 1 puan ile ayrılıyoruz. Kulübede olduğumda o anı bekliyorum. Girdiğimde de en iyisini vermeye çalışıyorum. Bugün işler istediğimiz gibi gitmedi belki ama umuyorum Başakşehir maçında galibiyetle ayrılacağız” dedi.
Yorumlar (5)
- 46,4503 0.18%
- 53,2921 -0.39%
- 61,4491 -0.63%
- 6329.87 -0.23%
- 14.566 100%
- 63.868,23 -1.13%
Trend Haberler
Trabzonspor takas ve para formülünü devreye soktu





