Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı önünde gerçekleştirilen etkinlikte; Rektör Prof. Dr. Hamdullah Çuvalcı, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ali Temiz, akademik ve idari personelimiz ile öğrencilerimiz bir araya geldi.
Rektör Prof. Dr. Çuvalcı etkinlikte yaptığı konuşmada, “Aşure; farklılıkların bir araya gelerek oluşturduğu birlik ve bereketin, en güzel sembollerinden biridir. Asırlardır yaşatılan bu kıymetli geleneğimizi, öğrencilerimiz ve çalışma arkadaşlarımızla paylaşmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Üniversitemiz, bilimsel üretimin yanı sıra kültürel ve manevi değerlerin yaşatıldığı güçlü bir aile ortamını da temsil etmektedir.” dedi.
Etkinlik, aşure ikramının ardından sona erdi.