Başakşehir, Edin Vişça’nın yeniden kadroya katıldığını duyurdu. Turuncu-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, tecrübeli futbolcuyla 1 yıllık anlaşma sağlandığı belirtildi.
Başakşehir Başkanı Göksel Gümüşdağ ile bir araya gelen Edin Vişça, kendisini yeniden turuncu-lacivertli renklere bağlayan sözleşmeye imza attı.
Kulüpten yapılan açıklamada, Vişça’nın 2011 yılında başlayan Başakşehir kariyerinde önemli başarılara imza attığı vurgulandı. Açıklamada, tecrübeli oyuncunun Avrupa kupalarında yaşanan unutulmaz anlarda, kritik gol ve asistlerde ve Süper Lig şampiyonluğunda önemli rol oynadığı ifade edildi.
Başakşehir, kulüp tarihinin önemli isimleri arasında yer alan Edin Vişça için “Evine hoş geldin evlat. Yeniden birlikte, yeniden aynı hedefler için...” ifadelerini kullandı.