TBMM Genel Kurulu çalışmalarına paralel olarak yürütülen "Nöbetçi Bakan" uygulaması, bu hafta Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nun rekor yoğunluktaki mesaisine sahne oldu.

Meclis çatısı altında gerçekleştirilen nöbet görevini en ince ayrıntısına kadar planlayan Uraloğlu, her gelen misafirin sorununu anında çözüme kavuşturmak adına kurmaylarına anlık talimatlar verdi.

Edinilen bilgilere göre Bakan Uraloğlu, 7 saatlik Meclis nöbeti süresince aralarında çok sayıda milletvekilinin, yerel yöneticinin ve bürokratın bulunduğu tam 78 ayrı heyet ve kişiyle yüz yüze görüştü.

Türkiye’nin dört bir yanından gelen taleplerin ilk elden masaya yatırıldığı bu yoğun çalışma trafiğinin bir bölümünde Bakan Uraloğlu, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’ne geçerek bir toplantıya da katıldı.

Görüşmelerin ana gündem maddesini; illerde ulaştırma, haberleşme ve altyapı alanında yürütülen projelerin güncel durumları oluşturdu.

H Lm Sou X Xw A A N Pqg

Milletvekilleri, kendi seçim bölgelerindeki yatırımların son durumunu Bakan Uraloğlu’na aktarırken, sahadan gelen yeni talep, öneri ve beklentiler de doğrudan en üst makama iletilmiş oldu.

Uraloğlu’nun ekibiyle birlikte yürüttüğü bu koordinasyon mesaisinde, geleceğe dönük yatırım planlamaları da anlık olarak masaya yatırıldı.

Meclis nöbetlerinde rekorun tam olarak kimde olduğu bilinmezken, parlamento koridorlarında görev yapan Meclis çalışanları ve kulis aktörleri, Bakan Uraloğlu’nun nöbet gününde yaşanan hareketliliğin had safhada olduğunu kaydetti.

Bu durum Bakan Uraloğlu’nun ilk yoğun nöbeti değil. Görünüşe göre, her nöbette sergilediği sorunlara hâkimiyet, çözüm odaklı yaklaşım ve misafirperverlik, bir sonraki Meclis mesaisinin daha da kalabalık geçmesine zemin hazırlıyor.